wtorek, 29 sierpnia 2017

Aktualizator

Cześć!
Dzisiaj pierwszy (chyba) post informacyjny na blogu, czyli Aktualizator, który zapewne wiele razy jeszcze zagości na blogu, bo dążymy do doskonałości, czyż nie?
Jak zapewne zauważyliście, wygląd bloga zmienił się o sto osiemdziesiąt stopni, za co mogę dziękować/oskarżać  jedynie sobie. Jak na moje jest okej, nie tak, jak chciałam, ale nie najgorzej. Tak czy siak - za rok na pewno znów będą zmiany, bo jestem na 99,9% pewna, że mi się toto znudzi. Pewnie następnym razem poproszę jakiegoś profesjonalistę o pomoc, bo po jakimś czasie pisanie CSS'a jest nużące.

Zmiany, które nastąpiły:


  1. Wygląd;
  2. Strony;
  3. "Bezimienna" (button po prawej stronie. Jeśli jesteście zainteresowani najnowszym opowiadaniem, kliknijcie).

Zmiany, które są jeszcze przed nami:


  1. Mapa (serio, nie mogę patrzeć na te rzeki od morza do morza).
  2. Treść 1. Z tego miejsca chciałabym serdecznie podziękować Frixowi Frixowskiemu, który zajął się korektą moich wypocin. Treść poprawionej "Starej latarni morskiej" niedługo zostanie wrzucona.
  3. Treść 2. Gwiazdogród to jedno wielkie bagno, i to pełne potworów i brudu. Muszę wyplenić chwasty, przegonić potwory, wyczyścić każdy konar, drzewo i zadbać o nowy, piękny sad, który, jak mam nadzieję, za niedługo pojawi się na blogu. Dziękuję jeszcze raz Frixowi za korektę, teraz mnie czeka pozszywanie dziur w fabule. Na razie wolę, żeby nikt w ogóle tego nie tykał.
Tyle. Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Jako że przede mną pierwsza klasa liceum, może być ciężko z... wszystkim, ale postaram się. Dam radę (chyba).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Chcesz napisać komentarz? Śmiało! Cieszę się z każdej napisanej opinii. No, prawie.